Friday, May 25, 2012

På andra sidan maj

> Hej igen gott folk!
> Nu är jag återigen över ytan. I början av maj gled jag in i en vidunderlig förkylning som nu äntligen är över. På vägen hann jag till och med bli inlagd på lasarettet men efter röntgen och ultraljud av inälvorna visade det sig "bara" vara ett virusangrepp av en massa muskler i sidan och ryggen. Lite stark medicin och vila så var det över på en vecka.
> Vi hade mysigt husvagnsbesök av mor med man. Mamma passade Isabelle och Stefan hjälpte oss göra en deluxeversion av en oljefatsgrill med sin svets och sina smarta idéer!
> Det har inte blivit så mycket gjort i köksträdgården men lite pelargoner och annat har fått flytta ut och pimpa lite. Jag jobbar helg men ska försöka få ut lite gräsklipp i kragarna och fixa en myshörna med lågt möblemang när jag är ledig. :)
>

No comments:

Post a Comment